بسیج در هر جا که نیاز به خدمت باشد، حاضر است

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه بسیج تنها در عرصه سازندگی و دفاع از حرم خدمت نمی کند، گفت: بسیج در هر جا که نیاز به خدمت باشد، حاضر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در آیین نهضت خدمت مومنانه آزادسازی زندنیان معسر گفت: از بسیج حقوقدانان که زمینه ساز این خدمت هستند، تشکر می کنم. امروز بیش از دو هزار نفر آزاد می شوند و این خدمتی بزرگ و مومنانه است.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) فرموده اند کسی که راهنمایی به کار نیک و معاون می کند مانند کسی است که آن را انجام داده است. امروز خانواده های بسیاری سرپرست تان خود را در آغوش می گیرند و بسیار خرسند هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: فرد مسلمان نمی توند در برابر همنوع خود بی تفاوت باشد و مسئولیت های اجتماعی بسیاری بر عهده اوست و در برابر خلق مسئول است و همه باید به مقدار توان کمک کنند و آنهایی که خداوند نعمت و ثروت به آنها عطا کرده است باید در اختیار دیگران قرار دهند.

 

حسینی اظهار کرد: نیکوکاری و این قبیل مستحبات باید در جامعه ترویج شود که مردم فقط به فکر خود نباشند و به فکر افراد مستمند در جامعه نیز باشند. امروز بسیج تنها در عرصه سازندگی و دفاع از حرم نیست بلکه در تمام عرصه های بحران، سازندگی، سیل و زلزله و هر آنجا که به حضور او نیاز باشد، پیشگام است و این کار ارزشمندی است که باید از آن تقدیر کنیم.

 

وی گفت: اگر مراسمی برای تجلیل از خیرین گرفته می شود، این مراسم نیکوکاری و امور خیر را در جامعه تشویق و ترغیب می کند و جامعه را به آن سمت هدایت می کند.

کد خبر 1119000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha