برگزاری طرح قرآنی طلاب علوم دینی در نجف اشرف

موسسه قرآن کریم در آستان مقدس عباسی از برگزاری ششمین دوره طرح قرآنی طلاب علوم دینی در نجف اشرف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه قرآن کریم در نجف اشرف وابسته به مجتمع علمی قرآن کریم در آستان مقدس عباسی اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در ششمین دوره طرح قرآنی طلاب علوم دینی برای سال 1443 هجری آغاز شد. مرحله مقدماتی شامل برپایی دوره های قرآنی در تلاوت صحیح و احکام تلاوت و مرحله دوم شامل دوره های قرآنی در علوم قرآن کریم است.

 

این موسسه درباره ضوابط این دوره ها اعلام کرد: این دوره های آموزشی در تعطیلات و زمان تحصیل به حوزه علمیه نجف اشرف متعهد است، باتوجه به اینکه دروس حضوری باشد. به طلاب اجازه مشارکت از مرحله مقدماتی تا مراحل بالای حوزوی داده می شود. به دانشجو گواهی رسمی مبنی بر طلبه در رشته علوم دینی داده می شود. طلبه حق شرکت در مرحله ای را که پیش از این شرکت کرده باشد، ندارد و می تواند در مرحله دیگر شرکت کند. این دوره ها با آزمون نهایی حضوری نظری و علمی به پایان می رسد.

 

این طرح به طلاب در حوزه علمیه نجف اشرف اختصاص دارد. کلیه متقاضیان مشمول پذیرش در طرح قرآنی برای طلاب علوم دینی هستند. به همه طلاب موفق گواهی شرکت از موسسه قرآن کریم در نجف اشرف داده می شود.

ازنفر اول این دوره با اهدای جایزه مالی تجلیل خواهد شد. از شرکت کنندگان موفق در دوره های احکام تلاوت و علوم قرآن کریم  نیر با اهدای جایزه مالی تقدیر می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شمار 07601683640 ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 1119019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha