استقرار ۳۲ گشت پلیس راه در محورهای مواصلاتی ایلام

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از اجرای طرح زمستانه پلیس راه، راهور و یگان‌های خدمات‌رسان خبر داد و گفت:۳۲ گشت پلیس راه در محورهای مواصلاتی به مردم ارائه خدمات خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرهنگ «حسین نجفی» صبح امروز(۱ آذر) در مراسم آغاز رزمایش طرح زمستانه پلیس راه، اظهار کرد: این طرح امروز با هدف ارتقاء ضریب ایمنی و امنیت جاده‌ها حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان  و در راستای همراه کردن دستگاه ها با پلیس در سراسر استان و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

وی افزود: در این طرح علاوه بر وظایفی که برای یگان های امداد رسان و خدمات رسان اندیشیده شده است، پلیس راه استان نیز با ۳۲ گشت در محورهای مواصلاتی و گردنه های برفگیر و محورهای کوهستانی به صورت شبانه روزی با سایر دستگاه ها حضور دارند و علاوه بر خدمات رسانی، با کسانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح از یکم آذر تا بیستم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: توصیه ما به هموطنان این است که اگر قصد سفر دارند حتماً با سامانه ۱۴۱ راهداری و ۱۲۰ پلیس راهور در خصوص وضعیت راه ها اطلاع حاصل کنند.

 

وی افزود: هم استانی های عزیز اگر در زمستان مجبور به سفر شدند حتماً از ایمنی خودرو اعم از گرمایشی، برف پاکن، سیستم های ایمنی خودرو، جیره و سوخت کافی و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل  کنند.

 

سرهنگ نجفی هدف از اجرای این طرح را کاهش تصادفات ،تلفات و مدیریت ترافیک در جاده‌ها و راه‌های عنوان کرد و گفت: سلامت افراد عزیز برای ما در طول اجرای این طرح با کسانی که امنیت مردم را در جاده ها و راه ها به مخاطره بیندازند برخورد خواهد شد.

کد خبر 1119029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha