تعهدات مالی تعدادی از زندانیان معسر به همت بسیج به یک ششم کاهش یافت

سردار سلیمانی با اشاره به تلاش بسیج در آزادی زندانیان معسر گفت: با تلاش بسیج تعهدات مالی زندانیان معسر به یک ششم کاهش یافت و هفته بسیج یک الگو برای خدمت مومنانه است و این امر در طول سال ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین نهضت خدمت مومنانه آزادسازی زندانیان معسر گفت: نهضت خدمت مومنانه با تدبیر رهبر انقلاب در ابتدای سال گذشته آغاز شد و ما به ضرورت خدمات مومنانه در راستای آزادی زندانیان پیشنهاداتی داشتیم که مورد موافقت قرار گرفت و امسال در برنامه خدمت مومنانه گنجانده شد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: با هم افزایی دستگاه های مسئول و هماهنگی دادستان ها و اداره زندان ها و ستاد دیه و خیرین که البته نقش برجسته را خیرین در این زمینه فراهم کردند، امروز شاهد آزادی زندانیان هستیم و این خدمت برجسته خیرین را فراموش نمی کنیم.

 

وی تصریح کرد: با تلاش و کوشش خیرین تعهدات مالی سال گذشته زندانیان به یک ششم کاهش یافت و این امر نشان دهنده آمادگی مردم و خیرین در اقدامات نیکوکارانه و خدمت مومنانه است.

 

وی گفت: تمام استان ها در این طرح نقش آفرینی کردند. کار بسیج قبل از آنکه شنیدنی باشد، دیدنی است. امروز عزیزانی که در استان کرمانشاه 500 نفر را آزاد کردند، این تعداد برای یک استان بسیار قابل توجه است و بسیار تحسین برانگیز و امیدواریم این روند را در چهارچوب فرآیند قانونی ادامه دهیم.

 

وی گفت: بسیج آمادگی خدمت مردمی به کسانی که برابر حدود و قانون گرفتار هستند، دارد و هفته بسیج یک الگوست و در طول سال خدمات مومنانه در کانون توجه بسیج قرار دارد.

کد خبر 1119034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha