آزادی ۳۳ زندانی جرایم غیرنقد به همت بسیج حقوقدانان استان زنجان

به گفته سردار کرمی، ۳۳ زندانی جرائم غیرعمد توسط بسیج حقوقدانان استان زنجان با پرداخت دیه به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان امروز در مراسم آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج لشکر مخلص خداست که همه مجاهدان از اول تا آخر دفتر آن را امضا کرده‌اند. بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان شهید گمنامی است که روانشان بر بالای گلدسته‌های آن اذان رشادت و شهادت سر می دهد.

 

سردار جانبخش کرمی با بیان اینکه 33 زندانی جرائم غیرعمد توسط بسیج حقوقدانان استان زنجان با پرداخت دیه به مبلغ 700 میلیون تومان آزاد شدند، گفت: بسیج همواره کمک کار دولت، قوه قضائیه و قوه مجریه است و مجموعه عظیم بسیج حقوقدانان نیز اقدامات قابل توجهی در استان زنجان انجام داده است.

 

در ادامه جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: سازمان بسیج حقوقدانان در راستای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد از نیمه دوم سال 1399 اقدام کرده است.

 

ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه تاکنون 200 نفر توسط این کمک‌‍‌ها آزاد سازی شده‌اند، افزود: خیرین و اداره کل امور زندان‌های استان زنجان در این زمینه تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

 

این مسئول از توزیع یک هزار و 100 بسته معیشتی و 3 هزار پرس غذای گرم توسط بسیج حقوقدانان استان زنجان خبرداد و گفت: توزیع کارت هدیه و بسته‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این سازمان است.

 

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر دیه کمتر از 50 میلیون تومان وجود ندارد، افزود: اگر رضایت برای آزاد سازی جرائم غیرعمد گرفته نشود، تعداد زندانیان آزاد شده به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

 

طهماسبی گفت: برای زمینه آزاد سازی 33 زندانی جرائم غیر عمد مبلغ 700 میلیون تومان پرداخت شده است.

 

کد خبر 1119035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha