آغاز دوباره جلسات تفسیر قرآن کریم در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان

فاتحی نژاد از آغاز دوباره جلسات تفسیر قرآن کریم در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان خبر داد و گفت: تعمیق باورهای دینی و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) با حضور مبلغان در سطح امامزادگان نهادینه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نخستین جلسه تفسیر قرآن کریم، شب گذشته، ۳۰ آبان‌ماه، طبق سال‌های گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سیدابراهیم(ع) شهرستان زنجان توسط آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری جلسات تفسیر در امامزادگان گفت: از مدتی پیش به علت شیوع ویروس کرونا شاهد تعطیلی برگزاری مراسم در امامزادگان بودیم که خوشبختانه دوباره این فعالیت‌های دینی و معنوی آغاز شده است.

 

محمدتقی فاتحی‌نژاد، با اشاره به استقبال مردم و اهالی محل از برگزاری محافل قرآنی در امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان ادامه داد: از این پس در زمان مشخص شده جلسات قرآنی برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین به برگزاری حلقه‌های معرفت و مشاوره‌های دینی با حضور مبلغان در امامزادگان اشاره و بیان کرد: خوشبختانه حضور روحانیون در بقاع متبرکه با استفاده از دانش روز و با مخاطب‌شناسی، زمینه جذب مردم به ویژه نسل جوان را فراهم کرده است.

 

فاتحی‌نژاد اعزام مبلغ در مناسبت‌های مختلف به بقاع متبرکه و مناطق محروم را یکی از اقدامات ماندگار سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و افزود: تعمیق باورهای دینی و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) با حضور مبلغان در سطح امامزادگان نهادینه خواهد شد که امیدواریم با ریشه‌کن شدن کرونا هرچه بیشتر به این هدف دست پیدا کنیم.

کد خبر 1119074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha