داشتن نگاه رو به جلو زمینه‌ساز توسعه کردستان خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به استاندار جدید استان گفت: داشتن نگاه رو به جلو زمینه‌سار توسعه و پیشرفت کردستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در آئین تکریم و معارفه استاندار کردستان که با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کردستان سرزمینی روح افزا و عطرآگین به خون شهدا، سرزمینی پرصلابت و دارای مردمی نجیب، علمای ساده زیست و دلسوز است.

 

وی با بیان اینکه کردستان بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی، همراهی و همت عالی برای پیشرفت دارد، افزود: باید مثبت گرا باشیم و آینده را با استاندار جوان استان بسازیم تا شاهد پیشبرد اهداف و توسعه استان باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اگر طالب شکست استان باشیم و کار استان پیش نرود، مردم ضرر خواهند دید، اعلام کرد: نباید منتظر لغزش مسئولان باشیم چون مردم کردستان ضرر خواهند دید و مردم ار تنازع و دعواهای سیاسی خسته شده‌‌ان و منتظر اتفاقات بهتر در زندگی روزمره خود هستند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با خیرمقدم و تبریک به استاندار جدید کردستان خطاب به وی افزود: فرصت را برای خدمت به کردستان غنیمت شمارید و نگاه رو به جلو داشته باشید و همیشه قدردان زحمات گذشتگان باشید.

 

وی اعلام کرد: استاندار کردستان باید از قبیله‌گرایی بپرهیزند و از ظرفیت تمام دلسوزان، صاحبنظران و نخبگان استان استفاده کند و منتقد را به چشم تهدید نبینند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: اخلاص باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد و با گرفتاری ها و مسائل مردم کردستان آشنا باشید تا راهکاری برای رفع آنها بتوانید بیندیشید.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی از خدمات بهمن مرادنیا استاندار سابق کردستان تقدیر و برای زارعی کوشا استاندار جدید استان آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 1119080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha