آمار واکسیناسیون در آذربایجان غربی از چهار میلیون دُز گذشت

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: آمار واکسیناسیون از ابتدای آبان ماه، در آذربایجان غربی از چهار میلیون دُز نیز گذشت.

«علی احمدآقاپور» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: آمار واکسیناسیون در آذربایجان غربی از ابتدای آبان ماه از سه میلیون دُز گذشته بود، طی چهار هفته اخیر نیز بیش از یک میلیون دُز دیگر در استان تزریق شد و این رقم از چهار میلیون دُز فراتر رفت.

 

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: کل واکسن های تزریق شده در استان به چهار میلیون و ۲۸ هزار دُز رسیده است.

 

وی با بیان اینکه سرعت تزریق واکسن بسیار دلگرم کننده است، ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۵ هزار دُز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد که این تعداد نشان از تسریع روند واکسیناسیون در استان دارد.

 

آقاپور اضافه کرد: روزانه به طور متوسط نزدیک به ۳۵ هزار دُز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شده است.

 

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از کل واکسیناسیون صورت گرفته در استان، ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار دُز مربوط به نوبت اول بوده و یک میلیون و ۷۲۵ هزار دُز دوم، حدود ۲۳ هزار دُز سوم نیز در آذربایجان غربی تزریق شده است.

 

گفتنی است، طبق اعلام وزارت بهداشت، همه افراد بالای ۱۲ سال در استان می توانند در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا برای دریافت واکسن، به آنان پیامک ارسال شود.

کد خبر 1119100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha