شروع طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر فارس از ۲۰ آذر

خوبیار گفت: طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر فارس با حضور شبانه روزی ۲۴۰ نیروی امدادی شامل امدادگر و کارمند از ۲۰ آذر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی خوبیار»، امروز (دوشنبه 1 آذر) با اشاره به آغاز طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر فارس در جمع خبرنگاران گفت: این طرح از 20 آذر آغاز خواهد شد و 240 نیروی امدادی شامل امدادگر و کارمند به صورت شبانه روزی در پایگاه ها و پست های بین شهری ثابت، سیار و موقت در آن شرکت می کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: روزانه یکصد دستگاه خودرو عملیاتی برای اجرای طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر فارس پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: این طرح تا 20 اسفند امسال ادامه خواهد داشت و با افزایش 30 درصدی توان امدادی جمعیت هلال احمر فارس، 26 پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت و هفت پایگاه امداد و نجات ثابت و چهار پایگاه موقت کوهستان برای اجرای طرح امداد زمستانه فعال خواهند بود.

خوبیار اعلام کرد: یک پایگاه امداد هوایی، 29 کشیک امداد و نجات در شعب شهرستانی، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استانی، یک پایگاه واکنش سریع و همچنین یک پایگاه «آنست» (مرکز آموزش و نگهداری سگ های تجسس)، برای طرح امداد زمستانه امسال در نظر گرفته شده و انبار امدادی مرکز استان، 2 انبار منطقه ای در لارستان و فیروزآباد و 32 انبار امدادی در سطح شعب استان فارس برای اجرای این طرح تجهیز و به روز رسانی شده اند.

کد خبر 1119104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha