همکاری خوب میان سه قوه برای حل مشکلات مردم

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به عزم دولت برای حل مشکلات مردم از جمله آزادی زندانیان معسر گفت: همکاری خوبی میان سه قوه برای حل مشکلات مردم برقرار است و امیدواریم دولت در این زمینه موفق باشد.

سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در حاشیه مراسم بسیج برای آزادی زندانیان معسر گفت: بسیج حقوقدانان سال گذشته و امسال موجبات آزادی جمعی از زندانیانی که بدهکار بودند را فراهم کرده است و موجب شادی و نشاط در میان خانواده ها شده است و کار بسیار ارزشمندی است که خیرین در این زمینه قدم بردارند و جای تقدیر بسیار دارد.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: این خدمت بیانگر روحیه مردم ما است که نسبت به دیگران و همنوع خود بی تفاوت نیستند و احساس مسئولیت می کنند. امیدواریم این حرکت با شتاب بیشتر ادامه یابد و ما در زندان های کشور کسی را نداشته باشیم که به خاطر اینکه بی بضاعت است و بدهی خود را نمی تواند پرداخت کند در زندان بماند.

 

وی در مورد اقدامات دولت برای آزادی زندانیان معسر اظهار کرد: دولت نیز قطعا کمک می کند و می توان از بیت المال برای آزادی زندانیان معسر کمک کرد اما خوشبختانه در این زمینه حضور فعال دارند و ما در حوادث مختلف شاهد بودیم قبل از اینکه دستگاه های اجرایی حضور یابند، مردم در حوادث غیر مترقبه در سیل، زلزله و جریان های مختلف پیش قدم بودند و خوشبختانه بسیج نیز مانند گذشته در صحنه است و رسالت خود را انجام می دهد.

 

حسینی در مورد طرح دولت برای رسیدگی به زندانیان معسر گفت: خوشبختانه اکنون میان سه قوه همکاری بسیار خوبی وجود دارد و مجلس، دولت و قوه قضاییه درصدد رفع مشکلات مردم هستند و جلسات روسای هر سه قوه هر هفته برگزار می شود و هماهنگی های لازم انجام می شود و امیدواریم با توجه به گرفتاری هایی که اکنون دولت با آن مواجه است، بتوانیم به این مسایل نیز بیشتر بپردازیم.

کد خبر 1119116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha