نظارت جدی بر قیمت کالاها در اولویت باشد

میرقربانی به تفاوت قیمت برخی کالاها و اجناس در بازار اشاره کرد و گفت: برخی از کالاها برچسب قیمت نداشته و به این موضوع و قیمت کالاها نظارت جدی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سید سعید میرقربانی» امروز(دوشنبه، ۱ آذر) در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: اخذ بیشتر کرایه از شهروندان و مسافران توسط رانندگان آژانس‌ها گزارش شده که به این امر نظارت شود.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با اشاره به تفاوت قیمت برخی کالاها و اجناس در بازار این شهرستان، افزود: برخی از کالاها برچسب قیمت نداشته و به این موضوع و قیمت کالاها نظارت جدی شود.

 

وی با بیان‌اینکه در راستای حفظ و صیانت از حقوق مصرف کننده، تصمیمات ستاد تنظیم بازار بسیار حائز اهمیت است، تصریح‌کرد: الزام در تشدید بازرسی ها، مقابله با گران‌فروشی و احتکار از مهم‌ترین وظایف است که باید مدنظر باشد.

 

میرقربانی به وضعیت سد معبر در شهر آستارا اشاره کرد و گفت: آستارا بیشترین سد معبر را دارد که باید با متخلفین در این رابطه برخورد شود.

 

*توزیع مرغ منجمد به قیمت ۲۰۰ هزار ریال در آستارا

«مهدی مقدم‌نیا» نیز در این جلسه از تزریق هفت و نیم تن مرغ منجمد به شهرستان آستارا خبر داد و گفت: مرغ منجمد با قیمت ۲۰۰ هزار ریال در مرغ‌فروشی‌ها توزیع می‌شود.

 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا، مبارزه با گران‌فروشی را وظیفه ستاد تنظیم بازار دانست و افزود: فعال شدن بازرسین اتاق اصناف تاکید وزارت صمت است و این موضوع باید هر جه سریع‌تر انجام شود.

 

وی از برخورد با نانوایی‌هایی که آرد را می‌فروشند، خبر داد و تصریح‌کرد: وضعیت شهرستان آستارا از لحاظ تامین و توزیع کالاهای اساسی همچون گوشت قرمز، مرغ، شکر و ... مطلوب است.

 

مقدم‌نیا خاطرنشان‌کرد: مردم هرگونه تخلف اقتصادی را به شماره ۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان اقتصادی برخورد شود.

 

کد خبر 1119124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha