آمریکا از درون در حال نابود شدن است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه فقر و فلاکت در آمریکا و اروپا قابل مشاهده است، گفت: آمریکا از درون در حال نابود شدن بوده و بر خلاف آن امروز اقتصاد چین در حال رشد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرتیپ دوم پاسدار «حمید خرم دل» امروز (۱ آذر) در آئین اختتامیه سومین رویداد استارت آپی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه چه بخواهیم چه نخواهیم فضای مجازی امروز در زندگی ما حلول و نفوذ کرده است تاکید کرد:اینکه دنیای بدون فضای مجازی داشته باشیم قابل تصور نیست.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این روزها در سخنرانی های مختلف می شنویم که استکبار و آمریکا رو به افول است اگر عمیقا به این موضوع نگاه نکنیم ممکن است خیلی ها بگویند این گونه نیست و آمریکا هنوز اقتصاد دنیا را دارد .

 

وی با بیان اینکه همه تمدن ها در دنیا تدریجی شکل می گیرد، بنابراین افول شان نیز تدریجی است، افزود: قبل از انقلاب اسلامی آمریکا به سمت هر کشوری می رفت آن کشور ساقط می شد و با یک اراده شاه را تغییر می داد و در اوایل انقلاب جنگ را نیز به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد .

 

سردار خرم دل خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواست نگذارند که ایران انقلاب اسلامی را صادر کند اما امروز گستردگی جبهه مقاومت گویای صادرات انقلاب جمهوری اسلامی ایران به سراسر دنیا است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: آمریکا سیاست تغییر رفتار را پیش گرفت و عنوان می کرد ایران نباید در خصوص خیلی از موضوعات منطقه اظهار نظر کند اما این نقشه آنها هم راه به جایی نبرد.

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا اکنون آن هیمنه قبل را ندارد و کسی که می خواهد غرق شود دست و پا می زند، تاکید کرد: امروز آمریکا رو به افول است و در حال غرق شدن دست و پا می زند .

 

سردار خرم دل ضمن تاکید بر اینکه فقر و فلاکت در آمریکا و اروپا قابل مشاهده است، گفت: آمریکا از درون در حال نابود شدن بوده و بر خلاف آن امروز اقتصاد چین در حال رشد است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وضعیت آمریکا در سوریه، یمن، عراق و فلسطین گفت: امروز جریان مقاومت پرچم دار اصلی غرب آسیا است و هر کجا مسلمانان متحد شوند حتما نصرت الهی شامل حالشان می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه شاهد جنگ سخت، نیمه سخت و نرم در دنیا هستیم و فعالیت دشمنان شبانه روزی است، گفت: در پس توها اتفاقات بسیار سنگینی در غرب آسیا در حال شکل گیری است.

 

سردار خرم دل اظهار کرد: دشمن از هر فرصتی برای توطئه و ضربه زدن به ایران استفاده می کند و وظیفه فعالان فضای مجازی مواجهه با این توطئه ها است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در حوزه جنگ سخت خیال همه آسوده باشد، چرا که هیچ ابرقدرتی جرات مواجهه با نیروی نظامی را ندارد، گفت: ایران اسلامی از مرحله بازدارندگی گذشته، دشمن را تعقیب و اگر یکی بزند ده تا می خورد.

 

وی با بیان اینکه اگر دشمن کشتی می گیرد ما در مقابل کشتی می گیریم و اگر موشک بزنند موشک می خورند و فهمیده اند در حوزه سخت نمی توانند کاری انجام دهند، تصریح کرد:یکی از ابزارهای اصلی جنگ های امروز فضای مجازی و فناوری های نو است و به این توانایی نیز دست یافته ایم.

 

سردار خرم دل ابراز داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند به افکار عمومی ناکارآمدی نظام را القا و مردم را ناامید کنند تا نقشه هایشان را از طریق جنگ نرم با موضوع مهم افکار عمومی اجرایی کنند.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما امروز باید نه تنها مردم خودمان را بلکه مردم دنیا را از جنایت های این رژیم پلید مطلع کنیم و باید به سمتی برویم که از حالت پدافندی خارج شویم وردر این حوزه باید تهاجمی برخورد کنیم.

 

وی اذعان کرد: باید واقعیت های جامعه غرب را هم برای مردم خودمان و هم برای مردم غرب بگوییم، چرا که غرب از درون پر از فساد، فقر و فلاکت است و اینها را باید به مردم بگوییم.

 

سردار خرم دل گفت: هرجا امروز دچار بحران هستیم میراث رژیم شاهنشاهی است و فعالان فضای مجازی باید در این عرصه نیز فعال و با وحدت رویه این اراده را داشته باشیم که پیش برویم و در مقابل توطئه ها برنده شویم.

 

این فرمانده نظامی تاکید کرد: وضعیت عادی نیست، واقعیت این است و در فضای مجازی و مرزها شاهد یک جنگ تمام عیار هستیم و ما باید هم خودمان را مجهز کنیم و هم تهاجمی ورود کنیم.

 

گفتنی است در این آئین از برترین های سومین رویداد تولید و محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد که به مدت 48 ساعت مداوم از 12 تا 14 آبان برگزار شد تجلیل به عمل آمد تا گروه های برتر به رویداد ملی تولید و محتوای بسیج در تهران اعزام شوند همچنین با حضور مسئولان استانی 2 نرم افزار موبایلی بازار استان و سرزمین مادری رونمایی شد.

کد خبر 1119125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha