حمایت از مشاغل خانگی و خرد و حمایت از بانوان شاغل در منازل یکی از راهبرهای اصلی ما است

جوکار با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی گفت: حمایت از مشاغل خانگی و خرد و حمایت از بانوان شاغل در منازل یکی از راهبرهای اصلی ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عباس جوکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد در حاشیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شمیم خدمت در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: نخستین روز هفته بسیج با عنوان بسیج، احساس مسئولیت و گره گشایی نامگذاری شده است که در راستای اقتصاد مقاومتی، حمایت از مردم و گره باز کردن از مشکلات مردم اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده ایم تا قشر متوسط، محروم و بعضا افراد دغدغه مند برای اقتصاد مقاومتی  در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

وی افزود: این نمایشگاه با 40 غرفه به عرضه تولیدات خانگی و داخلی شهر و شهرستان یزد می پردازد که علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از 15 تا 22 در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

جوکار ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و آستان سید جعفر محمد(ع)  برگزار شده و شرایط فراهم شده تا حضور بانوان را داشته باشیم.

وی افزود: راهبرد حمایت از مشاغل خانگی و خرد و حمایت از بانوان شاغل در منازل به عنوان راهبردی اصلی ما در این نمایشگاه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: ارائه توانمندیهای بانوان یزدی خانه دار به عنوان هدف اصلی دیگر این نمایشگاه است.

وی گفت: افتتاح کارگاه قالی بافی، افتتاح تعاونی های صندوق های قرض الحسنه بسیج در بخش های بافندگی و صنایع غذایی از جمله اقدامات دیگر ما است.

وی گفت: شعار ما « هر محله و خانه برخورداری از یک اقتصاد دان» است که امیدواریم بتوانیم این هدف را دنبال کنیم.

جوکار با اشاره به حمایت از این مشاغل خانگی گفت: بازاریابی و ارائه به سایر نقاط استان و کشوری مهمترین حمایت هایی است که امیدواریم بتوانیم داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1119128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha