نیازمند توجه به تربیت نویسنده انقلابی در استان یزد هستیم

حجت الاسلام صداقت با اشاره به اهمیت توجه به نویسندگان انقلابی گفت: نیازمند توجه به تربیت نویسنده انقلابی در استان یزد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد امروز در نشست کارگروه هنر و ادبیات پزوهشکده شهید الله دادی گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد تاکنون در خصوص خرید کتاب و ردیف بودجه کتاب، مصوبه ای نداشته است که امیدواریم در این زمینه ساماندهی مناسب را داشته باشیم و بتوانیم با برنامه ریزی حمایت از بخش کتاب و کتابخوانی را داشته باشیم.

وی افزود: متن و نویسنده کتاب در ترویج کتاب دو اصل بسیار مهم هستند و در صورتی که به آن ها به خوبی توجه شوند می توانیم رویکرد مناسب را برای کتاب ها پیش بگیریم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: امروز یزد با نویسندگان انقلابی خود معرفی شده است ولی برای آینده نگران هستیم که در چند سال آینده چه اتفاقی در حوزه کتاب صورت می گیرد و آیا به تربیت نیروی و نویسنده انقلابی توجهی کرده ایم؟!

صداقت بیان کرد: مخاطب شناسی در کتاب نیز امری مهم است زیرا با این کار می توانیم با مخاطب خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنیم.

وی افزود: فرهنگ کتاب خوانی نیاز به مقدمه هایی دارد که یکی از موارد آن دسترسی آسان است که متاسفانه در یزد شاهد این امر نیستیم.

وی گفت: یکی از مشکلات امروز ما در استان عدم دسترسی آسان به کتاب است که باید برای آن تدابیری اندیشیده شود.

 

کد خبر 1119096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha