آغاز آموزش حضوری افزون بر ۵ هزار دانش‌آموز ابتدایی و دوره اول متوسطه فومن

بیتا گفت: فعالیت آموزش حضوری برای پنج هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز ابتدایی و دوره اول متوسطه فومن آغاز شده است.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با بیان اینکه بازگشایی مدارس شهری که تا کنون فعالیت‌هایشان غیرحضوری بود از امروز(دوشنبه، 1آذر) آغاز شده است اظهار کرد: ۲۱۰ کلاس درس در مدارس شهر برای آموزش حضوری دانش آموزان آماده شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه مدارس متوسطه دوم نیز در نیمه دوم آبان ماه وارد آموزش حضوری شده بودند افزود: از امروز پنج هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دوره ابتدایی و متوسطه اول بر حسب شرایط و الگوی مدارس، فعالیت آموزشی حضوری خود آغاز کردند.

 

وی گفت: حدود یک هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز دوره متوسطه اول و سه هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز دوره ابتدایی در مناطق شهری داریم که تا به امروز فعالیت‌های خود را به صورت مجازی انجام می‌دادند و از این پس وارد فعالیت‌های آموزشی حضوری شدند.

 

بیتا بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در کلاس‌های درس و گروه‌بندی دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه بر حسب جمعیت کلاس و مدرسه اشاره و تصریح کرد: بنابراین حضور دانش آموزان در مدارس بر اساس تراکم دانش آموزی در مدرسه توسط شورای مدرسه برنامه‌ریزی و گروه بندی می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: بر این اساس زمان و ساعت فعالیت آموزشی مدارس با هم متغیر خواهد بود و نحوه حضور در مدرسه از سوی مدارس به دانش آموزان و خانواده‌هایشان اطلاع داده شده است.

 

کد خبر 1119137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha