آغاز اجرای طرح امداد هوشمند و کارآمد در مازندران

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ثبت اطلاعات مددجویی در سامانه جامع امدادهوشمند و کارآمد آغاز شده و این کار به صورت جدی در حال انجام است و تا پنجاه روز آینده کل اطلاعات مددجویی باید ثبت سیستم امداد هوشمند و کارآمد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(یکم آذر) در دیدار بادیدار با حجت الاسلام «هدایتی» امام جمعه تنکابن و «حسینی جو» فرماندار این شهرستان اظهار کرد: مزیت طرح امداد هوشمند و کارآمد، تسریع در ارائه خدمات است .

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به پرداخت صدقات توسط مردم نیکوکار استان افزود: بیش از ۴۰۰هزار صندوق صدقات بزرگ، کوچک و متوسط در استان وجود دارد و صدقات جمع آوری شده در بخش های مختلف مانند فرهنگی، درمانی و... هزینه می شود.

 

 

وی تصریح کرد: مردم نوعدوست استان می توانند صدقات خود را از طریق گوشی تلفن همراه با  کد Qr نیز پرداخت نمایند .

 

 

حجت الاسلام عالیشاه به پرداخت مستمری مددجویان اشاره کرد و گفت: مستمری مددجویان، یک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان، چهار نفره ۹۰۰هزار تومان و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان به مددجویان پرداخت می شود.

 

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد متولی فقرا است، بیان کرد: حفظ کرامت مددجویان بسیار با اهمیت است و برای رفع  مشکلات آنان برنامه ریزی های مناسب انجام می شود که یکی از آنها کمک مومنانه است.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۴۱۶ مرکز نیکوکاری در استان ایجاد شد تا خدمات به نیازمندان ارائه شود و در سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰میلیارد تومان از طریق این مراکز به نیازمندان کمک شد.

 

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران ادامه داد: بر اساس نیاز خانواده های تحت حمایت، کمک جمع آوری می شود.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی این نهاد است و ۹۰راهبرشغلی در استان داریم که بیش از شش هزار طرح اشتغال مددجویی  را در استان نظارت می کنند.

 

 

وی به جذب ۱۰۰درصدی تسهیلات اشتغالزایی درسال گذشته اشاره و بیان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در بخش اشتغال مددجویان صورت گرفته است.

 

کد خبر 1119157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha