سه هزار مدرسه استان اصفهان حضوری شدند/ حفظ سلامت دانش آموزان

اعتدادی با اشاره به فعالیت حضوری مدارس ابتدایی و متوسطه اول از نخستین روز آذرماه گفت: فرآیند اجرایی سه هزار مدرسه استان اصفهان حضوری شد.

«محمد اعتدادی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، با اشاره به برنامه بازگشایی مدارس و ارائه خدمات حضوری اظهارداشت: از اول مهرماه فرآیند حضوری خدمات آموزشی و پرورشی در مدارس روستایی و عشایری و آمزشگاه های کم جمعیت آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه از نیمه ماه گذشته دانش آموزان متوسطه دوم هم به صورت حضوری از خدمات آموزشی استفاده کردند، افزود: از اول آذر نیز باید مدارس ابتدایی و متوسطه اول این مسیر را طی می کردند که این کار آغاز شده است.

 

وی ادامه داد:  این وضع فرآیند اجرایی سه هزار مدرسه استان اصفهان حضوری شده که البته حضوری و آنلاین توام ارائه می شود و جمعیت کلاس ها نباید از 15 نفر بیشتر باشد.

اعتدادی شرط اساسی برای بازگشایی مدارس کشور را وجود تمهیدات لازم بهداشتی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: چک لیست بازگشایی مدارس توسط کارشناسان ادارات آموزش و پرورش کنترل و مجوز حضوری ارائه می شود.

 

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش بررسی های خود را برای عدم امکان بازگشایی حضوری در بیش از 2 هزار مدرسه استان اصفهان انجام می دهد تا موانع پیش رو را رفع کند.

 

*حفظ سلامت دانش آموزان

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، سلامت دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: نباید ارائه خدمات حضوری تهدیدی برای سلامت دانش آموزان باشد.

وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان دغدغه جدی برای آموزش و پرورش است و امکان حضور آنان در مدارس با اغنا و آگاهی بخشی به خانواده ها و به دور از اجبار خواهد بود.

اعتدادی نقش مدیران و تیم اجرایی مدارس در تامین سلامت و رعایت اصول بهداشتی را مهم بیان کرد و گفت: در اجرای برنامه های مدارس حضوری باید تلاش بر حفظ سلامت و همکاری دانش آموزان و خانواده ها باشد.

کد خبر 1119162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha