آمار روزانه بیماران بستری کرونایی در خوزستان تک رقمی شد

ابول‌نژادیان گفت: بعد از گذشت ۲۰ ماه از شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان خوزستان برای اولین بار در ۲۴ ساعت گذشته آمار بیماران بستری کرونایی در این استان تک رقمی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» شامگاه (دوشنبه ۱ آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از گذشت ۲۰ ماه از شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان خوزستان برای اولین بار در ۲۴ ساعت گذشته آمار بیماران بستری کرونایی در این استان تک رقمی شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان تنها هشت بیمار کرونایی بستری شدند که این آمار در ۲۰ ماه گذشته بی سابقه بوده و جای بسی خوشحالی و امیدواری است.

 

وی اضافه کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۲ نفر از بیماران کرونایی استان خوزستان فوت کردند که این آمار هم با توجه به جمعیت استان کاهش چشمگیری داشته، هر چند برای کارکنان این دانشگاه فوت هر یک نفر هم بسیار دردناک است.

 

ابول‌نژادیان تصریح کرد: نقش واکسیناسیون در کنترل بیماری کووید ۱۹ در استان خوزستان بسیار چشمگیر بوده و از تمامی افرادی که واکسن نزده اند درخواست می شود برای انجام واکسن خود تعجیل کرده و به پایگاه های تزریق واکسن استان مراجعه کنند تا این وضعیت ثابت بماند.

 

کد خبر 1119206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha