راهیابی قرآنیان چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از راهیابی سه نفر از قرآنیان استان به مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف خبر داد.

حجت الاسلام «علی مهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سه نفر از قرآنیان استان در مرحله نیمه نهایی این مسابقات امتیازات بیشتری نسبت به رقبا کسب کردند و به مرحله نهایی راه یافتند.

 

رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات به دلیل شیوع کرونا به صورت ضبط آثار و ارسال به دبیرخانه مسابقات انجام گرفت، افزود: پس از داوری مسابقات توسط داوران کشوری و اعلام نتایج، چهارمحال و بختیاری دارای سه نماینده قرآنی در مرحله پایانی است. 

 

وی با اشاره به اینکه در مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف 374 متسابق به رقابت پرداختند، اظهار کرد: سجاد براتی و منوچهر نجفی در رشته دعاخوانی و مریم مرادی در رشته حفظ ۲۰ جزء راه یافتگان استان به مرحله نهایی این مسابقات هستند.

 

حجت الاسلام مهرابی خاطرنشان کرد: مسابقات مرحله پایانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه آذرماه سال جاری برگزار می گردد.

 

کد خبر 1119216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha