دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با رئیس کمسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس امروز (سه شنبه 2 آذر) با «سید ابراهیم حسینی»، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز، پیرامون مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس که در محوطه «باغ ملی» قرار دارد و چندی پیش شورای اسلامی شهر شیراز دستور تخریب آن را داده بود، شکل گرفت، دیدار کرد.

حسینی که با مجموعه کانون پرورش فکری آشنایی کامل داشت، سابقه فعالیت کانون را قابل توجه دانست و بر توجه بیشتر و همه جانبه دستگاه های مرتبط تاکید کرد.

وی معتقد بود ساختمان فعلی کانون در باغ ملی حفظ شود اما برای به سازی و نوسازی آن اقدام لازم صورت بگیرد تا همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز برای حمایت از کانون و پیگیری مسائل مربوط به ساختمان های آن قول مساعدت و همکاری داد.

کد خبر 1119243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha