توزیع ۱۵۰ بسته لوازم التحریر و وسایل بهداشتی بین نیازمندان

قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری گروه جهادی امام علی (ع) و گروه جهادی شهید سلیمانی اقدام به توزیع ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و ۵۰ بسته بهداشتی کرده است.

خبرگزاری شبستان__یاسوج: استان کهگیلویه و بویراحمد، هر چند استانی زر خیز و مملو از همه ذخایر و منابع  خدادای است، اما به دلیل کم کاری ها و سوءمدیریت ها محرومیت را یدک می کشد.

استانی که اگر تفکر جهادی در آن ساری و جاری شود و همه آستین همت را بالا بزنند در کمترین زمان ممکن با تکیه بر استعدادها و ظرفیت های درونی، در رده مناطق برخوردار قرارخواهد گرفت.

البته در این بین هستند افرادی که آستین همت بالا زده و با روحیه جهادی برای توسعه استان و محرومیت زدایی از چهره دیار زاگرس نشینان تلاش می کنند.

حجت الاسلام سیدعبدالحمید خرام، رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این افراد است که خدمت به مردم را تکلیف طلبگی می داند.

قرارگاه جهادی امام حسین (ع) در ۶ حوزه بهداشت و درمان، آموزش، خدمات رفاهی و فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی و محیط زیست فعالیت های خوبی تاکنون انجام داده است.

این قرارگاه در حوزه بهداشت و درمان در زمینه تهیه و توزیع ماسک، ژل و الکل فعالیت هایی را انجام داده، ضمن اینکه بیماران نیازمند را نیز به خیرین برای حمایت معرفی می کند.

معرفی خانواده های آسیب دیده اجتماعی به صورت رایگان به مراکز مشاوره، در زمینه ترک معتادان، توزیع کفش بین نیازمندان و معرفی افرادی که دچار سوختگی شده اند به تهران نیز از دیگر برنامه های این ستاد است.

قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آموزش نیز نشست های مختلفی با روان شناسان برگزار می کند و ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی و توزیع بسته های معیشتی در طول این ایام را برعهده دارد.

تهیه بسته های معیشتی بین زنان سرپرست خانوار، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، اشتغال و کارآفرینی، حضور در مناطق محروم و کار جهادی از دیگر فعالیت های این قرارگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی تازه با همکاری گروه جهادی امام علی (ع) و گروه جهادی شهید سلیمانی اقدام به توزیع ۱۰۰بسته لوازم التحریر و ۵۰ بسته بهداشتی کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1119249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha