بیش از ۹۰ درصدی سارقین در استان اصفهان افزایش یافت/ لزوم همکاری در کاهش سرقت

سرهنگ ترکیان گفت: عملکرد شش ماهه پلیس آگاهی استان اصفهان موجب افزایش بالای ۹۰ درصدی سارقین و کشف جرم شده است.

«سرهنگ حسین ترکیان« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اقدامات کشف جرم پلیس آگاهی استان اصفهان اظهارداشت: تشکیل قرارگاه سرقت و هم افزایی بین بخشی با نهادهای امنیتی و قضایی موجب کاهش جرم و افزایش دستگیری ها شده است.

 

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: عملکرد شش ماهه پلیس آگاهی استان اصفهان موجب افزایش بالای 90 درصدی دستگیری سارقین و کشف جرم شده و میزان مصادیق مجرمانه سرقت به ویژه سرقت های خاص کاهش یافته است.

وی با اشاره به تنوع سرقت ها و اقدامات مجرمانه به صورت حضوری و فیزیکی گفت: کلاهبرداری های اینترنتی و فریب افراد از طریق شبکه های اجتماعی و سرقت اموال آنان با توسعه بسترهای مجازی افزایش داشته که نیازمند هوشمندی و افزایش مهارت است.

 

*لزوم همکاری در کاهش سرقت

سرهنگ ترکیان با اشاره به فرصتی که برای مجرمان فراهم می شود، اظهارداشت: این فرصت با بی احتیاطی و عدم هوشیاری مردم ایجاد شده و مجرم به راحتی به هدف خود می رسد.

 

وی ادامه داد: توجه به حفاظت فیزیکی منزل، حراست از دارایی ها، هوشیاری در هنگام ترک ماشین و منزل موجب سخت شدن کار سارق و ترک سرقت آن شی با ارزش می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان همکاری مردم در افزایش امنیت را مهم خواند و اذعان داشت: نهادهای عمومی و اداری نیز در حفاظت از اموال خود با استفاده از سیستم های هوشمند ایمنی در راستای کاهش جرم همکاری کنند.

کد خبر 1119282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha