️تعدیل روشنایی ۱۲ هزار چراغ معابر گلستان

مدیرعامل شركت توزيع نيروي برق گلستان از تعديل روشنايي ۱۱ هزار و ۸۹۱ چراغ روشنايي معابر با هدف كاهش مصرف برق طی دو ماهه پاییز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اکبر نصیری» صبح امروز (سه شنبه ۲ آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طرح تعدیل روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف برق در گلستان اجرا می شود.

 


مدیرعامل شركت توزيع نيروي برق گلستان توضیح داد: خاموشي چراغ هاي معابر به صورت يک در ميان و در معابر اصلي شهري و جاده ها اجرا شده و چراغ هاي روشنايي محلات شامل اين طرح نیستند.

 

وی از تعديل روشنايی ۱۱ هزار و ۸۹۱ چراغ روشنايي معابر با هدف كاهش مصرف برق طی دو ماهه پاییز امسال خبر داد و گفت: با اجراي اين طرح حدود هزار و ۷۹۳ كيلووات در بار شبكه صرفه جويي مي شود.

 

نصیری عنوان کرد: اين طرح همزمان با ساير نقاط كشور در استان اجرا شده و تلاش مي شود با تعديل روشنايي معابر درون شهري مصرف برق در روز های سرد كاهش يابد.

 

وي اضافه كرد: افزايش سرما در اکثر مناطق كشور منجر به افزايش مصرف گاز و محدوديت در تامين سوخت نيروگاههاي كشور شده است. در صورتي كه مشتركين 10 درصد از مصرف برق خود را كاهش دهند مشكلي بابت تامين برق وجود نخواهد داشت.

 

گفتنی است، با توجه به افزايش مصرف انرژي كشور به دليل كاهش دماي هوا، ضروري است مشتركان با رعايت اصول بهره وري انرژي و جلوگيري از مصارف مازاد، در بخش تامين انرژي برق همکاری کنند.

 

کد خبر 1119293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha