معادلات دشمن با صدور تفکر بسیجی به هم خورد

آیت الله عبادی گفت: تصورات دشمن با تفکرات بسیجی شکسته شده و معادلات آنها به هم خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲ آذر) در دیدار با جمعی از طلاب و دانشجویان بسیجی با اشاه به اینکه به تعبیر امام راحل انقلاب اسلامی معجره الهی بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با پشتوانه امام خمینی (ره) و بسیج مردمی در شرایطی به پیروزی رسید که استکبار جهان را فرا گرفته بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به هزینه های که منافقان و مستکبران در طی این سالها بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند، گفت: تفکر بسیجی به عنوان یک حزب ناثبت شده برای انقلاب صداقتش را به مردم دنیا فهماند و امروز صداقت آنان در داخل ایران و کشورهای دیگر پیداست.

 

وی ادامه داد:  افرادی که در صدد خیانت به کشور بودند را خدا رسوا کرد و این را هم ثابت کرد که میوه شیرین تفکر بسیجی، صداقت است.

 

آیت الله عبادی با اشاره قرائن نشان می‌دهد که به زمان ظهور حضرت مهدی(عج) نزدیک می شویم، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی بیش از چهل سال است این همه مشکلات، هزینه‌ها، حوصله و صبر انجام دادید ولی خسته نشده اید اما دشمن را خسته کرده‌اید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مراد از استکبار جهانی کوبیدن انقلاب اسلامی بود و دروغ‌های ساختگی بوش پسر، حوادث افغانستان، یمن و داعش همه برای تسلط بر انقلاب ایران بود، افزود: سردار سلیمانی نماد و الگوی همه بسیجیان است و امروز جای صدام را حشدالشعبی گرفته و فلسطین با همان جمعیت معدود و آوارگانش بر دشمنان خود تسلط یافته است.

 

وی با بیان اینکه معادلات و تصورات دشمن با صدور تفکرات بسیجی شکست خورده است لذا نمی‌توانند تحمل کنند پس وقت ظهور را مردم بسیجی تعیین می‌کنند، اظهار کرد: وقتی جهان در حد نصاب اندیشه و تفکر فرهنگ بسیجی داشته باشد و همواره ریز و درشت کارها با طرح و اندیشه انجام شود، آن زمان ظهور است.

 

امام جمعه بیرجند به فشارهای اقتصادی دشمن بر کشور و ملت ایران اشاره کرد و گفت: اما حالا مشخص است که خود دشمن نخواهند ماند و شکست خوردند.

 

وی با اشاره به اقدام سپاه در برابر قصد دزدی نفتکش ایرانی توسط آمریکا، بیان داشت: آنها می خواستند از خود قدرتی نشان دهند و نفت کش ایران را تخلیه کنند اما نیروهای شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران جلوی آن ها را گرفتند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به اقدامات خوب دولت سیزدهم اشاره و عنوان کرد: طی ۱۰۰ روز در کشور ۱۰۰ میلیون واکسن کرونا تزریق شد لذا این شرایط پیش آمده و این مجلس، دولت و قوه قضاییه انقلابی در حال فعالیت هستند اما کار و تلاش همگانی می‌طلبد.

کد خبر 1119303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha