جشنواره کتاب بچه‌های مسجد گامی موثر در استعدادیابی است

رئیس هیئت داوران اولین جشنواره ملی کتاب بچه‌های مسجد: گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با برگزاری این جشنواره گامی بلند در شناسایی استعدادها در حوزه کتاب در سراسر کشورمان برداشته است.

«اسماعیل آذر» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه هر قدمی که برای گسترش فرهنگ کتابخوانی در کشور برداشته شود، بسیار محترم است و باید مورد حمایت قرار گیرد، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در همین راستا با برگزاری جشنواره کتاب بچه های مسجد گامی بلند در شناسایی استعدادها در حوزه کتاب در سراسر کشورمان برداشته که بسیار قابل تقدیر و ستایش است.

 

رئیس هیئت داوران اولین جشنواره کتاب بچه های مسجد افزود: این جشنواره با وجود اینکه نخستین دوره برگزاری آن بود، در سطحی بالا برگزار شد و حتما با تلاش دوستان در کانون های فرهنگی هنری مساجد، در دوره های بعدی به شکلی بسیار بهتر برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: همانطور که بزرگواران در اختتامیه اولین جشنواره کتاب بچه های مسجد بیان کردند، پیوند خوردن میان مساجد و کتاب، هم در افزایش اقبال عمومی به کتابخوانی و هم در بهبود سبک زندگی مردم کشورمان موثر خواهد بود.

 

آذر خاطرنشان کرد: تخصصی شدن بخش های مختلف جشنواره کتاب بچه های مسجد مهم ترین کاری است که دبیرخانه این جشنواره، در برگزاری دوره های بعدی این جشنواره فرهنگی باید لحاظ کنند. 

 

کد خبر 1119305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha