تفکر حاکم بر بسیج یک تفکر مردمی همراه با آگاهی و دانش است

تمری، گفت: تفکر حاکم بر بسیج یک تفکر مردمی همراه با آگاهی و دانش است و شاخصه هایی که امام (ره) برای تعریف بیان کردند تایید کننده این موضوع است.

 خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت :رویکرد بسیج به موضوعات مختلف باعث شده امروز از آن به عنوان یک گفتمان قدرتمند و فراگیر نام برد و نقشی که بسیج در مناسبات جامعه ایفا می کند بی نظیر و با ارزش است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب با اشاره به اینکه بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس توانست گفتمان جدیدی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه دفاع و مقاومت ارائه کند  افزود:بسیج توانسته این مسیر را بعد از جنگ با قدرت در حوزه های اقتصادی و فناوری های نظامی و حتی عمرانی و رفع محرومیت زدایی کند.

 

وی خاطر نشان کرد: گفتمان بسیج یک الگو و سنخ آرمانی برای پیشرفت کشور است و اگر بتوانیم در کلیه مناسبات این گفتمان را محور قرار بدهیم جامعه با شتاب بیشتری می تواند به پیشرفت دست پیدا کند.

 

تمری  تصریح کرد: بسیج یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است که امروز به مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی بدل شده است .

 

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب اظهار کرد: به فرموده فرماندهی کل قوا :بسیج جزو این جناح یا آن جناح یا آن جناح [سوم] یا آن جناح [چهارم] نیست بلکه  یک جریان است، یک شطّ عظیم جاری است به سمت اهداف انقلاب. بسیج در همه‌ی عرصه‌ها مظهر مردم‌سالاری دینی و اسلامی است.

کد خبر 1119328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha