تبعیض و خودبینی در بسیج جایگاهی ندارد/ رویکرد مردمی دولت سیزدهم

جانثاری در صبحگاه مشترک بسیج ادارات اصفهان گفت: تبعیض و خودبینی در فرهنگ و رویکرد بسیج جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدرضا جانثاری» در صبحگاه مشترک بسیج ادارات کل استان اصفهان به فرهنگ بسیجی و رویکرد دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهارداشت: این فرهنگ ناب و شجره طیبه فرصت متفاوتی برای رشد و اعتلای جامعه بشری است و نظام جمهوری اسلامی ایران با چنین دیدگاهی بر مشکلات غلبه کرده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: فرهنگ بسیجی فعال و پویا در بین مردم سبب شکل گیری دولت اسلامی و دوری از ظلم و ستم و البته مقتدر در برابر سران ظلم می شود.

 

وی با اشاره به ابعاد مختلف فرهنگ بسیجی در بین مردم در بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تبعیض و خودبینی در فرهنگ و رویکرد بسیج جایگاهی ندارد و همه در مسیر خدمت و تعالی بر محوریت ولایت حرکت می کنند.

جانثاری شهید سلیمانی و کاظمی را مصداق بارز دوری از تبعیض و ولایت مدار بودن ناشی از فرهنگ بسیجی معرفی کرد و اذعان داشت: فرد بسیجی با بصیرت و آگاه نسبت به مسائل مختلف جامعه بوده و تحت تاثیر توطئه دشمن قرار نمی گیرد.

 

وی ایجاد امید در بین مردم جامعه، ایستادگی در برابر دشمنان، دوری از خودبینی و زندگی ساده و بدون اشرافی گری را از دیگر مشخصه های فرهنگ بسیجی بیان کرد و اذعان داشت: افتخار بسیجیان به خدمت به مردم و کمک به ایجاد امیدواری در جامعه و نظام است.

 

رویکرد مردمی دولت سیزدهم

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به رویکرد دولت جدید و توجه به روحیه بسیجی در انتصابات خاطرنشان کرد: رویکرد مردمی دولت سیزدهم ناشی از همین تفکر بسیجی است که با کمال افتخار در بین مردم حاضر شده و برای گره گشایی از مشکلات پیشتاز هستند.

وی یادآورشد: از پوشیدن لباس بسیج خجالت نمی کشیم و با افتخار این لباس را پوشیده و همواره برای خدمت به مردم همت و تلاش می کنیم.

جانثاری اضافه کرد: در انتصابات دولت جدید روحیه بسیجی یکی از شاخصه های مهم برای مدیران است و کارمندان در این دولت به فکر خدمت به مردم و ایجاد امیدواری در بین اقشار مختلف  بوده و در پاسخ به ارباب رجوع تمام همت را برای گره گشایی از مشکلات داشته باشند.

 

کد خبر 1119332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha