۴۵۰ پایگاه بسیج اداری در استان اصفهان تشکیل شد/ ارائه خدمات جهادی

سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: ۴۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در ادارات استان اصفهان تشکیل شده و بیش از هزار کارمند عضویت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ »محمدشفیعی» در صبحگاه مشترک بسیج ادارات کل استان اصفهان به فعالیت های پایگاه های بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: 450 پایگاه مقاومت بسیج در ادارات استان اصفهان تشکیل شده و بیش از هزار کارمند عضویت داشته و از برنامه های آن بهره مند می شوند.

 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان افزود: کارکنان عضو بسیج ادارات از خدمات آموزشی، بصیرتی و مهارت افزایی این نهاد بهره مند شده و با ساماندهی در گروه های جهادی و صالحین فعالیت می کنند.

وی تشکیل 350 حلقه صالحین در ادارات و بهره گیری از خدمات آموزشی و بصیریتی را مهم برشمرد و اذعان داشت: این قدام در افزایش و رشد فرهنگ بسیجی در بین کارکنان برای خدمت به مردم موثر است.

 

سرهنگ شفیعی ادامه داد: بسیج ادارات در راستای تحقق ماموریت های هر سازمان و همچنین فعالیت و رویکرد دولت سیزدهم تمام تلاش و همت خود را به کار خواهد بست.

 

ارائه خدمات جهادی توسط بسیجیان ادارات

 

وی به خدمات جهادی به عنوان یکی از برنامه های شاخص این قشر بسیج اشاره کرد و اذعان داشت: 32 گروه جهادی تشکیل شده و در مناطق محروم استان خدمات رسانی می کنند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان ادامه داد: خدمات این گروه ها متناسب با ظرفیت هر اداره و از طرفی در راستای شرایط خاص مثل دوران کرونا صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه بیش از 700 میزخدمت جهادی در استان اصفهان تشکیل شده، خاطرنشان کرد: حضور مسئولان اداری در نمازهای جمعه و مناطق روستایی و محروم در قالب میزخدمت فرصتی برای رسیدگی به نیازها و کمک به رفع دغدغه ها شده است.

کد خبر 1119345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha