بسیج جامعه زنان مانند موتور حرکت‌های سیاسی و اجتماعی در جامعه است

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: بسیج جامعه زنان به مانند موتور حرکت های سیاسی اجتماعی در جامعه است که اولین و گسترده ترین نهاد خواهران است که در عرصه های مختلف در حال نقش آفرینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در جلسه هم اندیشی با نماینده ولی فقیه در کردستان که با موضوع زن و تفکر بسیجی در نگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: بسیج یکی از مهمترین و بزرگترین برکات انقلاب اسلامی بوده و به عنوان یک کلید طلایی در نظام نقش آفرینی می‌کند.

 


وی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان به مانند موتور حرکت های سیاسی اجتماعی در جامعه است، اعلام کرد: بسیج زنان در واقع اولین و گسترده‌ترین نهاد خواهران است که در عرصه‌های مختلف در حال نقش آفرینی است.

 

وی افزود: بسیج خواهران طلایه‌دار حرکت‌های شورآفرین زنان بوده است و حرکت خود را به سمت عمق بخشی نظام پیش می‌برد، در حال حاضر ده میلیون نفر از خواهران در سطح کشور جزء بسیج هستند که سهم کردستان از این تعداد 130 هزار نفر است.

 

سرکانی خاطر نشان کرد: حمایت بی دریغ مقام معظم رهبری را نمی‌توان نادیده گرفت چرا که ایشان همواره زنان هشت سال دفاع مقدس را حماسه‌سازان گمنامی عنوان کردند که فداکاری و از خودگذشتگی نشان دادند و همواره پا به پای میدان در عرصه‌ها نقش آفرینی کردند و فرزندانی تربیت کردند که امروزه نام و یادشان برای همیشه جاودانه مانده است.

 

وی تصریح کرد: بسیج زمینه‌ای را فراهم کرده است که هر کسی با هر خلاقینتی می‌تواند در این مجموعه حضور داشته باشد و بالاطبع زنان ایران اسلامی ما در گسترش تفکر بسیجی گمنام بوده‌اند و به معنای واقعی این تفکر را در جامعه گسترش داده‌اند.

 

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان تاکید کرد: زنان ما در انقلاب اسلامی نشان دادند که الگوی سوم نه شرقی و نه غربی هستند و می‌توانند در عین اینکه مادر و همسر در خانواده هستند در بطن جامعه نیز نقش خود را ایفا کنند و فتوحات جدیدی را در جامعه ایجاد نمایند و امیدواریم خواهران ما در گام دوم انقلاب به نقش تمدن‌سازی بپردازند.

کد خبر 1119351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha