تشکیل بسیج ضرورتی امکان ناپذیر برای پاسداری از انقلاب است

جناسمی گفت: تشکیل بسیج ضرورتی امکان ناپذیر برای پاسداری از انقلاب در عرصه های مختلف است و اکنون در شهر وروستاها و در بین اقشار مختلف مردمی شاهد تشکیل بسیج هستیم.

 «حسین جناسمی» در گفت و گو با  خبرنگار شبستان در مازندران اظهار کرد: بسیج برای عرصه های مختلف و افراد مختلف تشکیل شده است و محدودیتی در فعالیت ندارد و فعالانه در عرصه های مختلف پای انقلاب و ارزش های انقلاب است.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: بسیج ضرورتی امکان ناپذیر در جامعه است که با نشکیل آن امروز مرزهای انقلاب اسلامی تا مرز و قلب آفریقا رسیده است و فراتر از دریای مدیترانه رفته است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی در جهان در اوج قدرت و اعتبار است و ما به پشتوانه بسیج در دنیا حرف برای گفتن داریم و نمی توان از این ارزش بسیج چشم پوشی کرد.

 

 

جناسمی گفت: تشکیل بسیج ضرورتی امکان ناپذیر برای پاسداری از انقلاب در عرصه های مختلف است و اکنون در شهر و روستاها و در بین اقشار مختلف مردمی شاهد تشکیل بسیج هستیم.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به  نشست بصیرتی با بازاریان و اصناف افزود: بسیج متعلق به همه آحاد جامعه است و محدودیتی برای حضور در بسیج و فعالیت های بسیج وجود ندارد و لذا باید همگان را به این سمت سوق داده و برای تعالی، پیشرفت و آبادانی نظام و انقلاب بیش از پیش تلاش کنیم و در همین راستا تلاش داریم تا پایگاههای مقاومت بسیج در سطح اتحادیه های مختلف بازاریان بهشهر شکل بگیرد.

 

 

وی یادآور شد: در نشست بصیرتی با بازاریان و اصناف، ضمن اهدای حکم مسئولیت بسیج پایگاه اتحادیه خواروبار بهشهر به «شعبان خلیلی» رئیس این اتحادیه از بسیجیان نمونه اصناف بهشهر تجلیل شد.

کد خبر 1119352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha