کمک ۱۸۰ میلیارد تومانی خیران به مراکز نیکوکاری فارس

بذرافشان گفت: در هشت ماه گذشته خیران ۱۸۰ میلیارد تومان به صورت نقد، کالا و خدمات رایگان درمانی، آموزشی و مشاوره به مراکز نیکوکاری استان فارس کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 2 آذر) با اشاره به کمک 180 میلیارد تومانی خیران به مراکز نیکوکاری استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: در هشت ماه گذشته خیران 180 میلیارد تومان به صورت نقد، کالا و خدمات رایگان درمانی، آموزشی و مشاوره به مراکز نیکوکاری استان فارس کمک کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: مراکز نیکوکاری، شناسایی و کمک رسانی به نیازمندان را تسهیل و تسریع می کنند و در این مراکز از ظرفیت مردم و خیران برای کمک به افراد واجد شرایط استفاده می شود.

وی اضافه کرد: 407 مرکز نیکوکاری فعال و دارای مجوز در استان فارس فعالیت می کنند و از این تعداد، 318 مرکز به صورت محله مبنا و 89 مرکز به صورت تخصصی در زمینه های کارآفرینی، فرهنگی، زکات و صنوف فعالیت دارند.

بذرافشان با اشاره به خدمات رایگان مراکز نیکوکاری عنوان کرد: مراکز نیکوکاری در حوزه خدمات درمانی، آموزشی، مشاوره و ... خدمات رایگان ارائه می کنند.

کد خبر 1119372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha