حرکت به سمت درآمد پایدار گامی برای توسعه همه جانبه

خلیلی گفت: توسعه همه جانبه و پایدار لازمه هر شهری است و نمی توان از این مقوله عبور کرد و آن را نادیده گرفت و لذا همه تلاش ما در این بخش است تا شاهد توسعه پایدار باشیم.

به گزارش خبرنگار شبستان از مازندران، « «موسی خلیلی» » امروز ( 2 آذر) در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر نکا با هدف بررسی های مشکلات شهری و رفع موانع اظهار کرد: برای شهرسازی و زیباسازی منظر شهری در نکا ساماندهی رودخانه نکا رود در وسط شهر اجرایی شده و همچنین دیوارچینی و لایروبی از رودخانه انجام شده و تلاش داریم تا در این بخش گردشگری شهری را ایجاد کنیم.

 

 

شهردار نکا افزود: طرح های توسعه ای فراوانی برای شهر نکا اجرایی شده و در دست اقدام است که سد لاستیکی یکی از این پروژه هاست که اقدامات بهره‌برداری، آبگیری و افتتاح سد لاستیکی بر روی رودخانه نکارود در وسط شهر نکا در دست انجام است.

 

 

وی همچنین با اشاره به نیاز شهروندان نکا و شرق مازندران به کشتارگاه صنعتی خاطر نشان کرد: در این بخش هم رایزنی‌های مختلف با استان انجام شده و نیازمند توافق نامه و ارائه مجوز برای احداث کشتارگاه در نکا هستیم.

 

 

خلیلی از بازآفرینی شهری گامی برای توسعه پایدار شهری در نکا خبر داد و گفت: توسعه همه جانبه و پایدار لازمه هر شهری است و نمی توان از این مقوله عبور کرد و آن را نادیده گرفت و لذا همه تلاش ما در این بخش است تا شاهد توسعه پایدار باشیم.

 

 

«سیداسماعیل میری» هم در سخنانی گفت: ورودی شهر نکا و حادثه خیر بودن آن یکی از دغدغه های جدی ما و شهروندان نکایی است که در این بخش باید با برنامه ریزی مدون و جامع وارد کار شد تا همگان از آن منتفع شوند.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر نکا یادآور شد: طرح دریا و واگذاری آن به نکا از دغدغه های مهمی است که باید تعیین تکلیف شود تا شهروندان نکایی از این طرح و درآمد آن منتفع شوند و همچنین برای ساماندهی رودخانه نکا و گلزار شهدا آبلو هم نیازمند برنامه ریزی دقیق و اعتبارات مناسب هستیم.

کد خبر 1119398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha