بسیج ابتکاری منحصر به فرد برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: بسیج ابتکاری منحصر به فرد برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است و امام راحل با تشکیل بسیج، خیال خام دشمنان را برای سیطره بر امت اسلامی نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، فیروز عارفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در مدرسه هیات امنایی توحید سقز برگزار شد، با تأکید بر اینکه ما همیشه به خاطر روحیه استقلال طلبی مورد انواع هجمه‌ها بوده‌ایم، افزود: این مسئله تا زمانی که شعار اسلامیت و جمهوریت را بر بدهیم، ادامه دارد.

 

وی ترس از گسترش انقلاب اسلامی در تمامی دنیا و به ویژه کشورهای منطقه را موجب کشاندن پای استکبار به منطقه عنوان کرد و گفت: با این اوصاف، دشمنان با جنگ‌های ساختگی سعی در تضعیف روحیه مردم استقلال طلب داشته‌اند و چون ایران در مسیر استراتژیک و مهم جهانی و ارتباط دهنده دو قاره بزرگ قرار دارد، همواره مورد طمع دشمنان بوده است.

 

عارفی بسیج را ابتکاری منحصر به فرد برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: امام راحل با تشکیل بسیج، خیال خام دشمنان را برای سیطره بر امت اسلامی نقش بر آب کرد.

 

 تلاش برای رفع مشکلات و خضوع و فروتنی در مقابل مردم از ویژگی‌های بسیجی است

 

حجت‌الاسلام برومند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در این مراسم اظهار داشت: داشتن ثبات قدم و تلاش برای رفع مشکلات و خضوع و فروتنی در مقابل مردم از ویژگی‌های بسیجی است.

 

وی افزود: افراد مؤمن و بسیجیان مخلص، به تعبیری همان انسان‌هایی هستند که در برابر مؤمنان خاضع و فروتن و مهربانند اما در مقابل دشمنان سنگین و محکم و استوار هستند.

 

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: قدرتمندترین کشورها، کشورهایی هستند که سرمایه اجتماعی قوی و ثابت قدم دارند و در کشور عزیز ما، از ابتدای به ثمر نشستن انقلاب تنها عاملی که موجب ایجاد رعب و وحشت و بازدارندگی دشمنان در مسیر سیطره بر کشورمان قرار داشت، روحیه بسیجی و ایثارگری بود.

 

وی بسیج را یک سبک زندگی سالم و بی‌نظیر ذکر کرد و گفت: سبک زندگی اسلامی و ایرانی به تعبیر مقام معظم رهبری همان روحیات ناب و خالص بسیجی است که هر شخصی با اتکال به خدا می‌تواند به آن دست یابد و باید به این حقیقت اعتراف کرد که قدرت کشور ما از سرمایه‌های انسانی و علی‌الخصوص بسیجیان نشأت می‌گیرد.

 

در این مراسم زنگ بسیج نواخته شد و در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از بسیجیان و ایثارگران نمونه شهرستان سقز تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1119405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha