گرامیداشت هفته بسیج از افتتاح ۹خانه محروم تا توزیع۱۰۰۰بسته معیشتی در ساری

شریفی گفت: در هفته بسیج ۹واحد خانه محروم مددجویان کمیته امداد ساری که با صرف یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان اعتبار احداث شده تحویل خانواده های نیازمند می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید ابراهیم شریفی» امروز (2آذر) در نشست خبری ویژه هفته بسیج با بیان اینکه بسیج یعنی مردم سالاری دینی، اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خدا است. وتجربه ۴۲ساله انقلاب اسلامی به درستی ثابت کرده که هر جا بسیج پای به میدان گذاشته توفیقات زیادی حاصل شده است.

 

 

فرمانده سپاه ساری به اقدامات بسیج در عرصه های مختلف نظام به ویژه همه گیری ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در زمان شیوع کرونا که دنیا را ههای مقابله با این بیماری را نمی شناخت و کشورها با کمبود امکانات بهداشتی مواجه بودند در سراسر این مملکت همانند ساری مرکز مازندران  بسیج به میدان آمد و به تعبیر رهبری خلا های نظام را در حوزه سلامت پر کرد.

 

 

وی با بیان اینکه بسیج یک تفکر است، افزود: اندیشه امام راحل امروز الگویی برای دیگر بلادها و اقصی نقاط عالم است.

 

 

شریفی به پیروزی های جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: در کشورهای عراق، یمن، سوریه و... جنبش هایی که برای مقابله با ظلم شکل گرفته با الگوگیری از بسیج صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه بسیج کارنامه درخشانی در عرصه های مختلف دارد، گفت: مبدعین، مبتکران و مخترعین بسیجی در عرصه علمی صاحب ایده هستند.

 

 

شریفی به فعالیت بیش از ۶۰۰پایگاه مقاومت در سطح ساری شاره کرد و گفت: برنامه های اردویی، علمی، ورزشی، فرهنگی، علمی و... به همت این پایگاه ها در طول سال به ویژه در ایام هفته بسیج در سطح شهر و روستاها برگزار می شود.

 

 

وی به برپایی نمایشگاه اسوه با محوریت معرفی توانمندی های پایگاه های بسیج  در حسینیه عاشقان کربلا ساری اشاره کرد و افزود: یک هزار و 100برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح پایگاه های مقاومت درحال اجرا است.

 

 

شریفی با بیان اینکه بیش از ۶۰برنامه شاخص  نظیر یادواره شهدا، افتتاح خانه محروم، افتتاح گلزار شهدا و ... برای گرامیداشت چهل و دومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین درحال برگزاری است، یادآورشد: در این هفته ۹واحد خانه محروم مددجویان کمیته امداد که با صرف یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان اعتبار احداث شده تحویل خانواده های نیازمند می شود.

 

 

وی با بیان اینکه تعداد سه گلزار شهدا به ارزش ۱۲۰میلیون تومان ساماندهی و در این هفته به بهره برداری می رسد، گفت: همچنین توزیع بیش از ۱۰۰۰بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰میلیون تومان بین نیازمندان در دستور کار قرار دارد.

 

 

شریفی به برگزاری نمایش اقتدار به همت بسیجیان در قالب تجمع بسیجیان در مصلی امام خمینی (ره) ساری اشاره کرد و افزود: همچنین مشارکت در پویش نذر خون، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری همایش مهارت افزایی سواد رسانه ای، رسیدگی به محلات آسیب دیده و کم برخوردار در ۴نقطه از ساری، برپایی سه میز خدمت با مشارکت دستگاه های اداری و فرماندارساری، ویزیت رایگان در سه نقطه سطح شهرستان، ویزیت رایگان دامپزشکی در یک نقطه و اجرای رزمایش های فرهنگی در بستر فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

 

 

وی به برگزاری رزمایش طرح صیانت از جنگل در جهت جلوگیری از قاچاق چوب در سه نقطه از جنگل های ساری اشاره کرد و گفت: این رزمایش از شهریور امسال آغاز شده و نامحسوس صورت می گیرد .

کد خبر 1119419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha