مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر برگزار شد

حیدری رستمی از برگزاری مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور برادران و خواهران به صورت مجزا برگزار شد.

«مرصاد حیدری رستمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر اظهار کرد: این مسابقات با همکاری بسیج دانشجویی و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر و با حضور 15 نفر از برادران و خواهران برگزار شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر افزود: این دوره از مسابقات شفاهی قرآن و عترت، بیست و ششمین دوره این مسابقات بوده که در بهشهر با حضور ریاست، معاونین، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و عمق بخشیدن به معارف دینی دانشجویان و نیز آشنایی دانشجویان با سبک زندگی اسلامی و ایرانی دانست.

 

حیدری رستمی گفت: مسابقات در بخش های مختلف قرآن و عترت، حفظ قرآن، سبک زندگی اسلامی، صحیفه سجادیه، ترتیل، احکام، نهج البلاغه و... برگزار و برگزیدگان به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

 

وی یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ قرآن در جامعه ضرورتی مهم است که ما هر چه بتوانیم زمینه انس مردم با قرآن و اهل بیت را فراهم آوریم، جامعه دچار آرامش، فلاح و رستگاری می‌شود.

کد خبر 1119432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha