مسابقه نقاشی« بسیج پاره تن مردم» در آستارا برگزار شد

به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج، مسابقه نقاشی«بسیج پاره تن مردم» در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار شد.

«یوسف هدایتی» در حاشیه تجلیل از نفرات برتر مسابقه نقاشی« بسیج پاره تن مردم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با هفته بسیج و گرامیداشت دلاورمردی‌های بسیجیان در عرصه جهاد، ایثار و شهادت، مسابقه نقاشی با عنوان «بسیج پاره تن مردم» در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار شد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندر آستارا با بیان‌اینکه در این مسابقه نقاشی ۳۲ نفر در رده سنی کودکان با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: در پایان مسابقه پس از رای هیئت داوران، اثر ۶ نفر به عنوان آثار برتر شناخته شد و از پدیدآورندگان آنها با اهدای لوح و جوایز نفیسی تجلیل بعمل آمد.

 

وی تصریح‌کرد:معین سهراب‌نژاد،آرمیا پیل‌تن،ستاره اسرافیل‌زاده، رضا وفایی، ثنا عباسی و آیسو صفرپور نفرات برتر مسابقه بودند و از همه شرکت کنندگان نیز با اهدای لوح و جوایز تجلیل شد.

 

هدایتی گفت: در مسابقه نقاشی«بسیج پاره تن مردم» شرکت کنندگان به خلق آثار هنری با موضوع بسیج پرداخته و هدف از برگزاری، زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در بین مردم و آشنا کردن کودکان با ایثار و از خودگذشتگی‌های بسیجیان بود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: مسابقه نقاشی«بسیج پاره تن مردم» به همت کانون بسیج هنرمندان آستارا و با مشارکت سپاه ناحیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه آستارا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حوزه بسیج دانش‌آموزی، بسیج رسانه و انجمن هنرهای تجسمی برگزار شد.

کد خبر 1119439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha