اختتامیه جشنواره تئاتر استان اردبیل ۷ آذرماه برگزار می‌شود / ۹ اثر نمایشی به مرحله نهایی راه یافت

رخشانی گفت: بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل از ۵ تا ۷ آذرماه برگزار می شود و اختتامیه آن نیز همزمان با آخرین روز ارائه نمایش برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «جاوید رخشانی» امروز (2 آذرماه) در نشست خبری بیست و نهمین جشنواره استانی در سالن شهدای هنرمند فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان گفت: 25 اثر نمایشی از گروه های تئاتر استان به دبیرخانه بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل ارسال شده بود که 2 اثر نمایشی از منتخبان تئاتر بیله سوار و خلخال نیز به این جشنواره راه یافته اند.

 

دبیر جشنواره تئاتر استان اردبیل تصریح کرد: پس از بررسی های مرحله اول تعداد 9 اثر به مرحله نهایی اجرای عمومی برگزیده شدند.

 

وی اعلام داشت: مهمترین هدف این جشنواره شناسایی و استعدادیابی نسل جدید هنرمندان عرصه نمایشی استان است و امسال نیز بخش اولی ها افزوده شد تا شاهد حضور هنرمندان نسل جوان باشیم.

 

رخشانی یادآور شد: بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر استان اردبیل از 5 تا 7 آذرماه برگزار می شود و اختتامیه آن نیز همزمان با آخرین روز ارائه نمایش در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برپا خواهد شد.

 

دبیر جشنواره تئاتر استان بیان کرد: همزمان با اجرایی عمومی نمایش ها، 2 کارگاه آموزشی نیز به همکاری حوزه هنری استان برای هنرمندان عرصه تئاتر برگزار می شود که ثبت نام برای حضور در این کارگاه با استقبال خوب مواجه شده است.

کد خبر 1119443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha