تجلیل فرماندار شهرستان پاکدشت از هنرمندان پیشکسوت

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت و در آستانه هفته بسیج، جلسه هم اندیشی و تجلیل از برگزیده های انجمن پیشکسوتان فرهنگ و هنردر سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره)، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت و در آستانه هفته بسیج، جلسه هم اندیشی و تجلیل از برگزیده های انجمن پیشکسوتان فرهنگ و هنر با حضور یوسفی جمارانی فرماندار و جمعی از اصحاب فرهنگ، در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره)، برگزار شد.

یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن تبریک هفته بسیج به بیان مطالبی در خصوص جایگاه و اهمیت بسیجیان در طول دوران مختلف انقلاب اسلامی پرداخت.

وی افزود: توجه به پیشکسوتان جامعه در اقشار مختلف با تجربه و استفاده از دیدگاه های ارزشمند ایشان، امری ضروری بوده که متاسفانه گاهی مورد غفلت قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: برای شنیدن دغدغه های پیشکسوتان فرهنگ و هنر شهرستان همواره آماده هستیم و در حد توان تلاش خواهیم کرد مشکلات این انسانهای فرهیخته و ارزشمند را برطرف کنیم.

وی در همین راستا وعده داد: جلسات انجمن پیشکسوتان فرهنگ و هنر مانند سایر جلسات فرماندار با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به صورت مستمر و دوره ای برگزار شده و به صورت گفت و گو و تبادل نظر انجام پذیرد.

خاطر نشان می شود: در آیین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت شهرستان پاکدشت، شاهنامه خوانی توسط زهره مقدم اجرای نمایش بی کلام و زیبای چارلی توسط هنرمند کمال موسوی،اجرای شعرخوانی توسط حسن بابایی لحظاتی خاطره انگیز در یاد میهمانان همایش به جا گذاشت.

در پایان از سی نفر از هنرمندان و ورزشکاران و شاعران بسیجی عضو انجمن پیشکسوتان شهرستان با اهدا هدیه و لوح سپاس قدردانی شد.

کد خبر 1119446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha