موضوع فرهنگ و خانواده از دغدغه های مهم حوزه های علمیه است

حجت الاسلام حائری گفت: موضوع فرهنگ و خانواده یکی از دغدغه ها و اهداف اصلی در مراکز خدمات حوزه های علمیه بوده است. در همین راستا تلاش کردیم با برگزاری مسابقات کتابخوانی، در مسیر گسترش فرهنگ ناب اسلامی در خانواده های طلاب و روحانیون قدمی موثر برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین «حسین حائری» امروز سه شنبه (۲ آذر) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت هفته کتاب گفت: امیدوارم به برکت تلاش شما خادمان عرصه کتاب، سنت حسنه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس با کتاب در جامعه پیشرفت قابل توجه ای داشته باشد.

 

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی با اشاره به جامعه 22 هزار نفری طلاب در استان خراسان رضوی، افزود: موضوع فرهنگ و خانواده همواره یکی از دغدغه ها و اهداف اصلی در مراکز خدمات حوزه های علمیه بوده است. در همین راستا با تشکیل معاونت های فرهنگی و خانواده در تلاش بوده ایم با برگزاری مسابقات کتابخوانی بتوانیم در مسیر گسترش فرهنگ ناب اسلامی در خانواده های طلاب و روحانیون قدمی موثر برداریم. 

 

وی با بیان اینکه فعالیتهای مرکز خدمت حوزه علمیه استان هم سو با فعالیتهای اداره کل کتابخانه های عمومی استان است، اظهار کرد: با افزایش اطلاعات علمی و دانشی در کنار اطلاعات دینی در خانواده های طلاب و روحانیون شاهد اتفاقات موثرتری در جامعه باشیم.

کد خبر 1119465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha