افتتاح کتابخانه «ارغوان» آموزشگاه شهید هاشمیان آران و بیدگل

مدیر آموزشگاه شهید هاشمیان آران و بیدگل از افتتاح کتابخانه «ارغوان» این آموزشگاه همزمان با هفته کتاب وکتابخوانی با حضور فرماندار این شهرستان و مسئولان محلی خبر داد.

منصوره دهقانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه ارغوان آموزشگاه شهید هاشمیان آران و بیدگل با حضور فرماندار، مسئولان آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن و دانش آموزان افتتاح شد.

 

مدیر آموزشگاه شهید هاشمیان آران و بیدگل افزود: این آموزشگاه با توجه به محدودیت فضا، کتابخانه مستقلی نداشت ، به همین دلیل با تلاش و همفکری همکاران و والدین بخشی از فضای غیر قابل استفاده ورودی نمازخانه را به کتابخانه تبدیل کردیم.


دهقانیان خاطر نشان کرد: این کتابخانه در فضایی به مساحت ۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیون ریال با کمک والدین دانش آموزام، همکاران و خیّریان راه اندازی شده است.


مدیر آموزشگاه شهید هاشمیان آران و بیدگل با اشاره به اینکه کتابخانه این آموزشگاه در دو بخش کودک و نوجوان و خانواده راه اندازی شده است، افزود: طی دو ماه اخیر و با پیگیری های انجام گرفته، حدود ۳هزار جلد کتاب به ارزش حدودی ۱۵۰میلیون ریال به کتابخانه آموزشگاه اهدا شده است.

 

دهقانیان تصریح کرد: تشویق و ایجاد انگیزه برای مطالعه و کتابخوانی در بین دانش آموزان و والدین آن ها، تقویت و پرورش انگیزه آنان و همچنین تقویت حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان با واگذاری قسمتی از کار کتابخانه از اهداف راه اندازی این مجموعه است.

 

 مدیر آموزشگاه شهید هاشمیان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: دانش آموزان می توانند جهت امانت کتاب در ساعات زنگ تفریح به کتابخانه مراجعه کنند.

کد خبر 1119477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha