مدرسه ۶ کلاسه صدرا در شوشتر کلنگ‌زنی شد

آیین کلنگ زنی احداث مدرسه ۶ کلاسه علوم و معارف اسلامی «صدرا» با حضور حجت‌الاسلام تقدیری رئیس سازمان مدارس صدرای کشور در شهرستان شوشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در سومین روز از سفر استانی «حجت‌الاسلام حامد تقدیری» رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا کشور به خوزستان، مدرسه ۶ کلاسه صدرا در شهرستان شوشتر کلنگ‌زنی شد.

 

«حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» امروز (سه‌شنبه ۲ آذر) در این آئین ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: شهرستان شوشتر به جهت سبقه تاریخی و اصالت دینی و فرهنگی عمیقی که دارد همواره به دارالمؤمنین معروف بوده و به مهد شعر و شور و شعور، شهرت داشته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: با توجه به وجود سرمایه‌های فرهنگی و اعتقادی در این شهرستان، ضرورت دارد با تمام قوا بستری فراهم شود تا با توسعه مدارس معارف اسلامی صدرا از این ظرفیت‌ها بهره‌مند باشیم.


 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما خود را خادم و سرباز این میدان می‌دانیم و انتظار داریم با همت و همکاری مسئولان بتوانیم علاوه بر احداث این مدرسه 6 کلاسه، به زودی مقدمات ساخت مدرسه سه کلاسه‌ای را نیز در این شهرستان فراهم آوریم.

 

کد خبر 1119478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha