۳۰۰۰مددجو در نوبت دریافت وام از صندوق امداد ولایت هستند

حجت الاسلام عالیشاه در مورد امیت سپرده گذاری خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: سه هزار نفر در مازندران در نوبت دریافت وام از صندوق امداد ولایت هستند و مردم نیک اندیش با سپرده گذاری در این صندوق می توانند در رفع مشکلات نیازمندان کمک کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»  امروز(۲آذر) در جمع خیران کلارآباد غرب استان مازندران اظهار کرد: ۸۰هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند و همه باید در رفع مشکلات مددجویان اقدام کنیم تا به نتایج مطلوب دست یابیم.

 

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: مستمری هر ماه به حساب خانوار واریز می شود و مستمری مددجویان ،یک نفره ۳۵۰ هزار تومان،دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان چهار نفره ۹۰۰هزار تومان و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان  مددجویان است.

 

 

وی تصریح کرد: این نهاد با برنامه ریزی های انجام شده در حوزه های مختلف خدمات ویژه ای به مددجویان ارائه می دهد ؛در بخش مسکن ۵۰ میلیون تومان بلاعوض، ۳۰میلیون تومان وام قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت می کند و در بخش جهیزیه  و ... نیز کمک ها ارائه می شود.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: خیران در حمایت از ایتام و فرزندان معنوی به این نهاد یاری می رسانند و با کمک آنان سرانه ایتام افزایش می یابد و سه هزار نفر از ایتام تحت حمایت، هستند که سرانه کمک به آنها ۶۰۰هزار تومان است.

 

 

وی در بخش اشتغال مددجویی نیز گفت: سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال جذب شد و امسال اعتبار اشتغال کمیته امداد ۴۴۰میلیارد تومان است.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه بابیان اینکه ساخت مسکن مددجویی از برنامه های کمیته امداد است، گفت: ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است.

 

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان کرد: در بخش جهیزیه مددجویان، خیران مشارکت خوبی داشتند و تا یکماه دیگر به  ۵۴۰ مددجو با کمک خیران جهیزیه داده می شود.

 

 

حجت الاسلام عالیشاه در مورد سپرده گذاری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: سه هزار نفر  در استان  در نوبت دریافت وام از صندوق امداد ولایت هستند و خیران با سپرده گذاری در این صندوق می توانند در رفع مشکلات نیازمندان کمک کنند.

کد خبر 1119493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha