۴۴ بیمار کرونایی در بیمارستان جهرم بستری هستند

ارجمند تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۴۴ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد، ۳۹ بیمار در بخش های عمومی و پنج بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید مجید ارجمند»، امروز (سه شنبه ۲ آذر در جمع خبرنگاران اشاره به اینکه خوشبختانه امروز موارد فوتی ناشی از کرونا در شهرستان جهرم نداشتیم، گفت: تعداد کل جان باختگان مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۲۹۲ نفر بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، عنوان کرد: امروز شاهد شناسایی ۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا بودیم که این رقم همچنان افزایشی است.

 

وی با اشاره به مجموع آمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرهای جهرم و خفر ادامه داد: مجموع بیماران کرونایی از ابتدا تا کنون در شهرستان های جهرم و خفر به ۳۳ هزار و ۱۲۳ نفر رسیده است.

 

ارجمند با اشاره به اینکه بیماران کرونایی سایر مراحل درمان خود را تحت نظارت کادر درمان بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم سپری می کنند، بیان کرد: تعداد کل نمونه های گرفته شده تا کنون ۱۰۱ هزار و ۸۲۵ بوده است.

 

وی همچنین به آمار بیماران بهبود یافته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون تعداد ۳۱ هزار و ۵۳۲ بیمار به بهبودی رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بیماران در قرنطینه نیز اشاره کرد که در حال حاضر تعداد آنها هزار و ۲۱۵ نفر بوده که مراحل درمان خود را در منزل سپری می کنند.

 

وی تعداد كل بیماران بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۴۴ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد، ۳۹ بیمار در بخش های عمومی و پنج بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند اظهار داشت: همچنین امروز تعداد هشت بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان گفت: از مردم می خواهیم برای مراقبت از خود و عزیزانشان همه پروتکل ها بخصوص زدن ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از برگزاری دورهمی های شلوغ خودداری کنند.

 

کد خبر 1119515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha