طرح شکوه مادری با تجلیل از مادرانی نمونه برگزار شد 

در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم تحت عنوان شکوه مادری با حضور امام جمعه شهرستان عنبرآباد و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از دو مادر نمونه این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم تحت عنوان شکوه مادری با حضور امام جمعه شهرستان عنبرآباد و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از دو مادر نمونه این شهرستان تجلیل شد.
 

«مجید خوبی زاده» در جریان اجرای طرح سه شنبه های تکریم با حضور امام جمعه عنبرآباد، گفت: امروز از دو مادر نمونه که علاوه بر عهده داشتن مدیریت ۲ باب از کانون های فرهنگی هنری مساجد عنبرآباد در حوزه اجتماعی نیز فعالیت های مطلوبی دارند، تجلیل شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: ویدا خالصی و شهناز نارویی از مادران نمونه شهرستان عنبرآباد هستند که با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان از آنها تجلیل شد.


وی یکی از برنامه های رویداد ملی فهما را طرح ملی سه شنبه های تکریم برشمرد و گفت: سال گذشته در دومین رویداد فهما، این طرح ملی هم زمان با دهه کرامت با محوریت مسجد و با نظارت و هماهنگی امام جماعت اجرا شد.

 
خوبی زاده طرح سه شنبه های تکریم را یک رویداد محله محور خواند و افزود: این طرح ملی به منظور شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله اجرا می شود.

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقا فرهنگ عمومی محله، رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از اهداف این طرح است.


وی ابراز کرد: اما در سومین رویداد ملی فهما از ابتدای سال جاری طرح ملی سه شنبه های تکریم تحت عنوان طرح شکوه مادری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است.


خوبی زاده خاطرنشان کرد: در روند اجرای طرح شکوه مادری از مادران نمونه و مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد، مادران الگو در فرزندآوری و در عرصه های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره تجلیل می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: در بازه ای از زمان به دلیل شیوع گسترده کرونا و وضعیت قرمز منطقه، این طرح صورت مجازی برگزار شد.

 
وی در خاتمه یکی از اهداف طرح ملی سه شنبه های تکریم را ترویج و نهادینه کردن فرهنگ تکریم در جامعه دانست.

کد خبر 1119532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha