امروز تفکر و الگوی بسیج در کشورهای مختلف شکل گرفته است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: امروز تفکر و الگوی بسیج در کشورهای مختلف شکل گرفته و بزرگترین مانع و سد بر سر راه زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های استکبار و آمریکا و ایادی او همین وجود تفکر و تشکل بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید عبدالحمید حسینی» امروز (سه‌شنبه ۲ آذر) در دیدار با فرمانده و بسیجیان هندیجان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج فرصت خوبی است تا از زحمات یکساله بسیجیان قدردانی کنیم و امروز بسیج ما خدمات مختلفی را در عرصه‌های گوناگون به مردم و جامعه ارائه می‌دهند.

 

امام جمعه هندیجان افزود: با توجه به کلام امام راحل که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود می‌توان گفت امروز هم اگر بسیج و سپاه نبود کل منطقه نبود و لذا امروز تفکر و الگوی بسیج در کشورهای مختلف شکل گرفته و بزرگترین مانع و سد بر سر راه زیاده‌خواهی ها و زورگویی های استکبار و آمریکا و ایادی او همین وجود تفکر و تشکل بسیج است.

 

وی اضافه کرد: می‌توان با استفاده از آیات قرآن بسیج را «ربیون» انقلاب نامید و امروز اولین کسانی که به مطالبات و ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند بسیجیان ولایتمدار ما هستند که همچون پروانه بر گرد شمع وجود رهبری می گردند.

 

حجت الاسلام حسینی در پایان با یاد شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی، مکتب حاج قاسم را مکتبی پر فیض دانست و از خداوند خواست تا بتوانیم رهروان خوبی برای راه شهدا باشیم.

 

کد خبر 1119539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha