آغاز برگزاری اجلاسیه های کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام از فردا

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اجلاسیه های شهدای ورزشکار، عشایری، زنان شهیده، شهدای فرهنگی و دانش آموز، شهدای طلاب و روحانیون، شهدای ایثارگر از فردا تا اجلاسیه نهایی در ۱۱ آذرماه برگزار می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان، اظهار کرد: مراسم فراخوان عمومی بسیجیان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در آستانه کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۳ آدرماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) استان برگزار می شود.

 

سردار «جمال شاکرمی» با بیان اینکه ۵ اجلاسیه اقشار مختلف بسیج در آستانه اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان برگزار می شود، افزود: اجلاسیه شهدای ورزشکار نیز فردا چهارشنبه ساعت ۱۴ در محل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری عدالت شهر ایلام برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه شهرهای میمه و ملکشاهی هم میزبان اجلاسیه عشایری خواهند بود، افزود: این اجلاسیه ساعت ۱۴ در این دو شهر با حضور عشایر ولایتمدار استان برگزار می شود و همچنین اجلاسیه شهدای دانشجو نیز روز شنبه در محل دانشگاه ایلام برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اجلاسیه زنان شهیده شهدای فرهنگی و دانش آموز، اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون، اجلاسیه شهدای ایثارگر نیز  از ۷ تا ۱۰ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه ها در محل پارک تفریحی چغاسبز برگزار می شود.

 

وی در پااین خاطرنشان کرد: احلاسیه نهایی نیز روز ۱۱ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه ها با حضور خانواده های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان، اقشار مختلف مردم و مسئولان با پیام مقام معظم رهبری برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1119551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha