۱۰۰ نوعروس  ساروی پشت نوبت دریافت جهیزیه

ناعی لالایی گفت: ۱۰۰ نوعروس منطقه یک ساری پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند و امیدواریم با کمک مسئولان و خیران شرایط فراهم کردن جهیزیه این نوعروسان در دستور کار قرار گرفته و این نوعروسان روانه خانه بخت شوند.

« مرتضی ناعی لالایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه جهیزیه و ازدواج یکی از خدمات ارائه شده توسط این نهاد به خانوارهای تحت حمایت است که در طول سال و مناسبت های مختلف اجرایی می شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک ساری افزود: در دیدار با نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با کارکنان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد منطقه یک ساری، مشکلات مددجویان ارائه شد و ضمن تاکید بر انجام راه اندازی امداد هوشمند، از ایشان درخواست شد تا کمک کار ما در ارائه جهیزیه به نوعروسان باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: برخی از نوعروسان ما پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند که با کمک و مساعدت  نماینده مجلس می‌توان آنان را راهی خانه بخت کرد.

 

ناعی لالایی گفت: 100 نوعروس منطقه یک ساری پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند و امیدواریم با کمک مسئولان و خیران شرایط فراهم کردن جهیزیه این نوعروسان در دستور کار قرار گرفته و این نوعروسان روانه خانه بخت شوند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک ساری افزود: در بخش تامین جهیزیه نیازمند همراهی خیران هستیم و از مردم نیکوکار استان، خیران ارجمند، فعالان عرصه خیر و احسان، تولید کنندگان لوازم خانگی و صاحبان کسب و کارهای مرتبط خواهشمندیم در این زمینه به یاری همشهریان نیازمند خود آمده و زمینه را برای جاری شدن سنت رسول مکرم اسلام (ص) و ازدواج آسان فراهم کنند.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 6 هزار  خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک ساری بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند و خدمات رسانی بهتر به نیازمندان و افراد تحت پوشش امداد و توانمندسازی آنان از مهمترین برنامه‌های ما در طول سال است.

کد خبر 1119592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha