نوآوری در زمینه اجرای طرح‌های گردشگری حمایت می‌شود

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از نوآوری در زمینه اجرای طرح‌های که به ارتقای زیرساخت‌های حوزه گردشگری و ایجاد کارآفرینی کمک نماید، خواهیم کرد.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در نهمین جلسه کمیته‌فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: 11 طرح سرمایه‌گذاری در زمینه ایجاد تاسیسات مختلف گردشگری به کمیته‌فنی گردشگری استان واصل شد که پس از بررسی و ارزیابی توسط اعضای کمیته در این جلسه با 2 طرح موافقت، 5 طرح مخالفت و 4 طرح دیگر موافقت مشروط شد.

 

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان افزود: این 11 طرح‌ مختلف ایجاد زیر ساخت گردشگری از شهرستان‌های سنندج، مریوان، قروه، کامیاران، دیواندره و سروآباد بود که شامل 7 طرح ایجاد واحدهای پذیرایی و 5 طرح مجتمع گردشگری بود.

 

 

وطن‌دوست یادآور شد: توان مالی سرمایه‌گذار، مساحت زمین و موقعیت طرح از اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تاسیسات‌گردشگری مختلف در سطح استان کردستان است.

 

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: این معاونت با حمایت از طرح‌های دارای قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی، آمادگی دارد در اسرع وقت نسبت به صدور مجوز برای متفاضیان واجد شرایط اقدام نماید.

کد خبر 1119602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha