اعمال جریمه برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند

اکبر از اعمال جریمه برای مشترکانی که ماهانه از ۴۰۰ متر مکعب به بالاتر گاز مصرف می‌کنند خبر داد و گفت: برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند تعرفه‌های گاز از اول آذر افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین اکبر» شامگاه سه‌شنبه (۲ آذر) در گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه مصرف‌کنندگان گاز در کل کشور به 12 پلکان تقسیم‌بندی شده‌اند اظهار داشت: برای مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند تعرفه‌های گاز از اول آذر افزایش پیدا می‌کند.
 
 
مدیرعامل شرکت گاز گیلان در پاسخ به این پرسش که مشترکان پرمصرف گاز شامل چه مشترکانی هستند و تعرفه آنان به چه صورت محاسبه می‌شود افزود: کل کشور به پنج اقلیم تقسیم‌بندی شده است و اکثریت شهرهای استان گیلان در اقلیم سه قرار دارند.
 
 
اکبر با تاکید بر اینکه اگر مشترکان گاز بتوانند ماهانه زیر 200 متر مکعب مصرف کنند کلا بهای گاز آن‌ها مجانی و رایگان خواهد بود تصریح کرد: بهای مصرف گاز از 200 تا 300 متر مکعب در ماه 69 تومان و از 300 متر مکعب تا 400 متر مکعب 96 و 600 تومان خواهد بود.
 
 
وی با اشاره به اینکه اگر مشترکانی از 400 متر مکعب به بالاتر گاز مصرف کنند شامل جریمه می‌شوند اضافه کرد: امیدواریم کلیه مشترکان گاز خانگی در جهت رعایت الگوی مصرف اهتمام لازم را داشته باشند و از این انرژی به نحو بهینه و درست استفاده کنند.
 
 
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان این که خط قرمز این شرکت قطعی گاز در مشترکان خانگی به ویژه در روزهای سرد سال و زمستان است خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا زمستان امسال شاهد قطعی گاز نباشیم، و پایداری شبکه گاز را داشته باشیم.
 
 
کد خبر 1119609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha