میز خدمت در بخش لوندویل برپا شد

به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج؛ میز خدمت با هدف بررسی و برطرف کردن مشکلات مردم در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) بخش لوندویل شهرستان آستارا برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج؛ میز خدمت با هدف بررسی و برطرف کردن مشکلات مردم و با حضور روسای ۱۴ اداره شهرستانی از جمله ادارات‌ برق،آب و فاضلاب، گاز، صمت، مخابرات، بهزیستی، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، بخشداری لوندویل، شهردار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید برنج‌چی لوندویل، شبکه بهداشت و درمان، اداره آب لوندویل، شورای اسلامی شهر در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) بخش لوندویل این شهرستان برپا شد.

 

در این برنامه سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا درباره مشکلات نانوایی‌های شهر و بخش لوندویل و کيفيت نان قول بهبود وضعیت را دادند.

 

رییس اداره مخابرات نیز در این میزخدمت نسبت به رفع مشکلات کابل نوری و اینترنت محلات خلیله‌سرا، قره‌سو و سیبلی قول مساعد دادند.

 

سرپرست اداره آب و فاضلاب نیز در رابطه‌ بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی منطقه شونده‌کش و خان‌حیاطی در آینده نزدیک خبر داد.

 

در رابطه‌ مشکلات با مسکن محرومین نیز سرپرست اداره بهزیستی نیز خبر داد که سامانه مربوطه ۲ ماهی است که فعالیت خود را از سر گرفته است و یک‌هزار و ۷۲ نفر که قبلا در این سامانه مشخصات‌شان ثبت شده بود مشکلاتشان رفع می‌شود.

 

مسئولان سایر ادارات نیز در این میز خدمت بر لزوم برگزاری این برنامه‌ها و ارتباط مستقیم مسئولین با مردم و بازدیدهای میدانی تاکید کردند.

 

گفتنی است، در پایان این میز خدمت که به همت شورای بخش لوندویل، بخشداری و حوزه شهید برنج‌چی لوندویل برپا شد از زحمات تلاشگران جهادی و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1119635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha